Limbi straine : Engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj
Abilitati dezvoltate de comunicare
Orientare spre client si rezultate
Planificare si organizare
Munca in echipa
Abilitate de analiza
Responsabilitati:
Administreaza si mentine
comunicarea cu clientii, fiind responsabil cu satisfacerea cerintelor acestora
respectand regulamentele interne Hirschmann Automotive TM si politicile
Hirschmann
Analizeaza si rezolva reclamatiile
clientului, stabileste, urmareste si evalueaza masurile corective implementate.
Responsabil sa proceseze in
sistemul BABTEC/SAP reclamatiile de la client in maximum 24 ore de la primirea
lor si sa informeze membrii segmentelor/ departamentelor responsabile astfel
incat fiecare reclamatie sa fie cunoscuta de toti cei implicati in timp util.
Responsabil sa coordoneze
analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie in vederea rezolvarii
cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de
sortare) pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei
reclamatiilor de la client in raportul lunar.
Asigura informatii consistente
membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor
de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.Responsabil sa adune
informatiile necesare pentru solutionarea si inchiderea reclamatiilor de la
client in maxim 10 zile lucratoare de la primirea lor.
Asigura si alege solutiile optime pentru
minimizarea costurilor provocate de incidentele cu produsele neconforme
reclamate de client (organizeaza actiuni de sortare la client sau interne,
retur produse de la client, remediere sau rebut produse neconforme, etc).
Responsabil de definirea si
instalarea de controale aditionale si activitati de sortare (pe baza datelor
din reclamatiile primite) astfel incat din linia de productie sa nu ajunga in
magazia de produse finite sau la client decat produse conforme.
Responsabil sa blocheze produsele
neconforme returnate de la client sau detectate in aria de productie in
carantina si sa monitorizeze perioada de stocare a produselor blocate din
carantina conform procedurii interne de lucru.
Beneficii:
Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de
performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu,
abonament medical, posibilități de dezvoltare
profesionala.